tisdag 15 juli 2008

akta häxan




igår så träffade jag elin : ) typ tog en latte o sen en babbe ,

sen kände vi att de va ganska kul o prata , så när vi sitter på denna bänken så dyger de helt plötsligt upp världens random människa.
Som tydligen var från en högre makt och sa att man hade kallat dit han genom att jag tydligen önskade fölk mycket ont,*pisk på fingrarna*
O sen snacka han massa skit, ja hållerpå me svarmagi och ska få 2 barn, dö närmitt yngsta barn är 18 , i lungcancer, o typ att ja ska skärpa mig annars tar de mörka över.

Medans elin ska bli ihop me nån tysk snubbe (jag chansar på hitlers barnbarnsbarn)som ska va otrogen mot henne , men hon ska va rätt nöjd. Sen får vi ju inte glömma att elin e änglen , så fick hon en puss på kinden o så gick denna snubben,typ random :P

Sen nu idag, då ska ja ner o träffa della för hon har rast om 1 timme ^^
sen efter detta ska jag leka me lite olika folk , grrrrrrr wihu

Inga kommentarer: