torsdag 26 juni 2008

3 dgar kvar, feber hosta och rosa hår?

det är nu endast 3 dagar kvar till vårat älskade roskilde, o jag har äntligen inskaffat min fjällräven väska, jag har också inskaffat mig världes förkylning så att nu skajag sitta o bli frisk ett tag här hemma, tabbe om ja har feber när ja ska till roskilde likssom. Men allt fixar sig.

Tage har sovigft här nu typ hela veckan ^^ det är alltid lika kul att höra hennes skratt attacker på kvällen och måla smilysar på hennes mage :D

och sen så mitt hår ja, ett hevigt mysterium typ, min röda blev rosa, tack o lov att det bara e en toning o att de bara ska va till roskilde annars hade jag fått mycket mera paniik.
på tal om roskilde, NÄRFAN ska vädret orna upp sig, allt jag hör o ser e ju rekn, typisk svensk sommar men snälla typ ha regnuppehåll just då, typ önska önska önska, annars får ja bygga den där bubblan som ja prata med någon om, kommer dock inte ihåg vem de va men det var en bra ide :D

nu kommer snart elin hit , för hon har varigt o jobbat idag, typ som alla anra vecko dagar, så vi ska tanka musik, ett litet festival spår. Ja e pepp

Inga kommentarer: