onsdag 4 juni 2008

mjau


ännu en dag där man känner av gårdagen rätt hårt. Jag vaknar med en mystiskt kvinna vid min sida, JA min aldeles egna lilla tage, då inser jag också att ja ska va på min avslutning om 10 min ^^ , men jag han, nu känns de dock som att min mage hoppar hopprep eller någontin.
Direkt efter jobb så va de hempaveljongen, där va typ lite saker ovanliga, typ massa vatten och skrik haha! allt slutade med att jag hade ont i revbenen HUMM sen så träffa vi felix lite och sen var de swea,
sjukt gott ,
o tack för ölen pade ; )
ojoj , jag o della vinglade hem , eller ja, ja körde o hon satt i en filt som ja hade fixat till min lilla snutt som inte e smart nog att ta meden tröja. .
fast denna gånge lämnade vi kundvagnen utanför max , uhe
denna dagen ska de fan inte hända mycket, ska vila upp mig för jobbet imorogn men framförallt för studenten = D
för tage ska ta studenten, fan va hon e bra!

1 kommentar:

della sa...

haha älskling ! du är också min lilla snutt. o du, du kan få mina revben .. har bara ont i min arm ^^ aj spricka !