tisdag 11 november 2008

svullen tunga, HOP och självmordstankar.

okejokej . Smärta, fan vad ont jag har i min tunga, svullet och bajs och ännu mer bajs.
Men idag känns ju way mycket bättre än gårdagen.
Längtar efter alla mina piggelin.

Men nu sitter jag o skolan och e flitig som ett bi.
Dagen komemr gå som smort, nu ska jag ägna några timmar till här men sen så bär det av till house of pain me Matilda och bli vacker.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3737086.ab

såg detta när jag gick igenom aftonbladets hemsida.
HAHA
Nämligen såhära att alla många har ju fått för sig att sluta röka även Elin, vilket jag starkt protesterar, vem ska då hålla mig sälskap?
Men såklart så ska det finnas piller som ska hjälpa dig sluta röka, men kolla vad som händer, jo folk får självmordstankar .
Sluta aldrig röka , du känner bara dig så dålig när du börjar igen.

Inga kommentarer: