måndag 28 april 2008

BARFOTA

var typ i skolan i 5 min sen stack jag o träffa elin ^^ och nu vet jag vart korsningen ligger haha!
vi satt som vanligt och njöt utav solen på petters inskaffade mig i en tröja o klänning idag : ) o jesus ett blonderings spray
jag blev också sjukt förvånad när alex ringde , men de va najs, hej bira! tnx btw
sen så träffa jag emil och vi stack till gröningen och de va rätt najs, ja har gått barfota ända sen dess , de e fan så sjukt underbart.
Sen så ringde min mamma så ja åkte dit och käka o bytte telefon(så nu har jag teckning). sorgligt nog glömde jag att de va MÅNDAG = MICKE E LEDIG
så ja var tvungen att stå ut med honnom. Idag var ja glad så ja carefacede lite på de..
Nu sitter ja o har kollat på dh avsnittet 12 de va lite spännande :D o så e jag tjock som vanligt o ska fortsätta med det.
imorgon e de steka me jesus, kärlek

1 kommentar:

nitadgemenskap sa...

lätt att de va mys, och det lätt att det blir nice imorron me.. och på onsdag (=
Jesus n' Maxi with bira in the sun

KÄRLE ^^