måndag 21 april 2008

inget stämmer, typ palla

idag så var jag i skolan på min ÅHE så viktiga lektion, sen tog ja en tur till olympia där träffa ja tilda o johanna, njuta av solen och sen träffa della sjukt jävla najs. såklart måste man utnyttja en sån fin dag med en klarblå himmel och solen bara värmde så jävla najs . jaf visade till och med mina bländande ben : ) ursäkta mig helsingborg.
drog sen till gröningen och mös men stanna inte så länge, kändes lägligare att gå hem innan ja skulle få köldskador för ja hade inga varma kläder på mej . HUMM :P
men nu sitter jag hemma och leker med min aldeles för feta katt. .
kärlek

allt bara förvrängs i mitt huvud
varför kan inte allt bara vara så mycket lättare "welcome to the real world?"
allt jag gör får sina konsekvenser och allt drar mig åt olika håll,
nej, jag vill leva i mitt egen lilla bubbla, där jag brukar hålla till. där allt kan få en att skratta och vara glad. där solen brukar lysa och jag inte behöver ta itu med sådanahära saker.. där allt löser sig självmant. Ta mig tillbaka dit, där jag hör hemma. . .
i denna värld fungerar inget riktigt som de ska..

Inga kommentarer: