onsdag 3 september 2008

en traumatisk upplevelse

när man förväntar sig en helt jävla vanlig dag, man går upp, slappar, åker till jobbet och allt e som det brukar vara.
Mycket folk och man sätter sig i en kassa, halft borta från verkligheten i min egen lilla värld, tills man hör detta skri av en gammal tant typ överklass o allt så man engagerar sig inte så mycket.
"jag har tramat i skit" jag kallar dit någon som kan städa upp och tror att de e chokladpudding eller något ^^
men nej, det var BAJS, någon jävel har bajsat på golvet, typ ofta sånt händer?
jag satt häromdan o kolla på cky o där e de ju bajs o kiss hit och dit, men då e de skit kul,, men nej, fan va blä.
Men något som va ännu värre , jag så zigenarbröst, typ BLÄÄÄÄÄÄ
jag vet att skriva om jobb igentligen e sjukt ointresant, men vafan , de e fan speciellt idag

Men nu e jag hemma, sitter här i soffan me tage o kollar på film, och snart e de bira.
Tage glad

Inga kommentarer: