måndag 8 september 2008

shes not my girlfriend and i´m not who you think i am

Att jag bara orkar må illa e helt jävla sjukt i sig själv. Inte nog med de så finns de väll en massa saker som tynger en som man vet att man ska ta tag i men fan alltås, jag pallar fan inte.

Många tycker att min käresta Brian warner är överskattad, nersminkad bög eller allt vad dom kallar hans "inre" Nämligen självaste mr manson .
Boken e faktiskt en aning sjuk och man får fan en helt annan syn av honnom . Han har lyckets me de som så få har gjort, ( såpas nerpundad somo han e) han har ju bland annt skrivigt boken, och inte nog me de, där står alla de oskrivna reglerna om "otrohet" "missbrukare" och allt annat med hårfina gränser .
En bok jag skarpt rekomenderar !

Nu sitter man iallafall här och sitter o väntar tills klockan e 12 imorgon, jag bara sitter o väntar o ser fram emot det så sjukt mycke : )

Inga kommentarer: