måndag 29 september 2008

shalala

Ännu ett meningslöst inlägg ^^

Jag är trött, inte för att att jag har haft en speciellt produktiv dag uta mest bara för att jag är rätt lat.
Jag har suttigt hemma och kollat på 2 1/2 män, käkat kines mat, rökt som ett as och någon stans där emellan packat lite saker.

Imorgon flyttar jag , inget är speciellt städat och min soffa har inte dykt upp än. jag satt i 40 min i kö till jysk idag, de sög sjukt hårt, och de värsta va att där gav jag upp. Men något possitivt är iallafall att jag har kvar lägenheten tills på torsdag eftermiddag så jag har tid att städa :D

om man vill läsa någon som är mycket mer aktiv i sin blogg så rekomenderar jag starkt tage ^^
http://nitadgemenskap.bloggspace.se/
det är våran vardag i mycket bättre ord ^^ bara kolla på hur hon förklarar när vi slarvar bort ikea vagnen ( torsdes )

Inga kommentarer: