fredag 10 oktober 2008

kanel bullar , PA och Island

okej, okej.
Hela det här med att inte ha internet hemma praktiskt taget dödar mig, har nog aldrig varigt mer nolife än vad jag är just nu. Jag sitter och spelar gamla tv spel och blir praktiskt taget intreserad när jag hör min granne bråka med sin flickvän.
Ursurs urs
nu sitter jag i skolan och hoppas ätt tiden ska gå snabbare så att ja kan ha min PA lektion och sem få åka hem till elin, laga mat och sen så få kanelbullar som hon lagar just nu. Min fina hemmafru.

http://www.e24.se/samhallsekonomi/varlden/artikel_778643.e24
MEN på tal om något helt annat än hur jag ska tillbringa min dag så funderar jag på att köpa island..
Jag brukar rätt så ofta kolla in tradera (sveriges version av ebay), och blir alltid lika förvänad när jag hittar saker som underkläder, penn vässare, ja you name it, tradera har det. Då får man ju självklart frågan i huvet, HURFAN får man för sig att lägga upp allt skit som säljs? hur desperata e människor ?
Men iallafall, tänk vilken jävla min du hade haft om du kollade runt och såg att island ligger till salu.
De e ju rätt fint och rätt så luftigt, nemi som bara blir större och större skulle tillochmed få plats att röra sig på .

”Agera nu, det finns INGEN I RESERV!!
Guld eller Paypal (internetbaserat betalningssystem) accepteras.
Endast lokal hämtning (INGEN LEVERANS)” skriver annonsören.

Den som vinner budgivningen utlovas ett dokument där det intygas att man tagit kontrollen över Island, liksom ett klistermärke att fästa på bilen, med texten ”Island är MITT”.

Ska man slå till? ;)

Inga kommentarer: