tisdag 7 oktober 2008

skola, flytt och blindinbella

okej , mitt internet är dött, har typ teckning på balkongen som inte e så lockande, för att man fryser röven av sig.
Så nu sitter jag i skolan och har multimedia, vilket får mig att somna och dö flera gånger om, så jag ägner mig till mitt blogande som jag ärligt talat aldig gör annars.

Förra veckan så flyttade jag, de va lite kul och det gick åt ganska mycket öl. Men ja tror min lever börjar streja, vilket inte är lika bra, så att få bättre samvete så ska ja börja gå i skolan igen ^^ och kolla här sitter jag.


Och nu är de så att ja sitter och bläddrar på aftonbladets hemsida. Vem nämns inte med stora rubriker om inte våran älskade/hatade BLONDINBELLA´, med rubriken "blondinbella dricker mer än vuxen" HA, det får mig att vika mig av skratt. Jag förstår inte hur en männsika som jag anser e så tråkig som denna människan, kan få såpas mycket uppmärksamhet.
Men iallafall, socialtjänstan hade ringt hem till henne för att hon som ä 17 hade skrivigt mång inlägg om festande och hemmatrevliga vinkvällar. HA!
Hon skriver sin blogg och blir känd på diverse saker, jag och elin satt och diskutera detta senast igårkväll under mitt underbat jobbiga fnitteratack, då var det rubriken "blondibella talar ut om våldtäckt"

Jag ställer mig frågan "om en människa värkligen blir våldtagen, varför vill man att hela sverige ska veta om det? " jag vet att jag hade inte nämnt någonting, och jag hade nog absolut inte gått ut i klick om alla tidningar med det.
Nä vissa perssoner förstår man sig bara inte på. Men nu har jag gett henne aldeles för mycket uppmärksamhet .

Inga kommentarer: