tisdag 28 oktober 2008

Karlstad

okej, nu är jag i karlstad, mysigt och trevligt

igår så träffade jag ändy, första gången på evigheter, satt och drack kaffe på knastret. Shit va ja igentligen saknar knastret och gud vad många meningslösa timmar jag har spenderat där höhö
sedan följde jag med honnom till infinity och glodde på när han stack ännu fler hål i kroppen.
Shit det vill jag också, så en aning avis, japp

Sedan, jävlar, helvete vad kallt det är här! jag fick tillockmed inskaffa mig i en ny mössa efterssom jag glömde min hemma.

Idag har varigt en såndära meningslös dag igentligen där jag bara spenderat massa timnmar ihop med min lilla sidofamilj.

Sedan måste jag erkänna att jag saknar dem med.
Det som är lite tråkigt är ju dock att Både Tove och Therese är mitt uppe i flytt och grejer, vet själv hur stressigt de kan kännas så man vill inte störa. Men ta en öl nån dag girls? Där kan jag än en gång säga att jag saknar något.


Men till något nytt.
Jag fyller år på måndag, Någon jävel som vill med och tura eller bara gå total loss med mig?Tänkte fira mitt nittonde år , ett helt meningslöst år , genom att bara hitta på en massa skit.
Typ gömma mig under buskar bli hyperaktiv och bara ha kul. Join me?

Inga kommentarer: