torsdag 30 oktober 2008

ännu karlstad

Sitter fortfarande kvar i värmland och ruttnar, fast idag har varigt en trevlig dag.

Först så vakna ja iofs av en lagom gullig lillebror och sen så åkte jag in till staden och träffa ändy ^^ ännu mera knastret och ännu mer kaffe. Men teorin om att man får mindre bröst om man dricker kaffe värkar inte stämma riktigt. (jag och elin ska göra vidre undersökningar om detta) men det leder iallafall till hyperaktivitet som iofs inte kom förräns några timmar senare.

Sen träffade jag tove ett tag vilket var kul, typ all girl talk och flumm och en massa sånt.

Nu väntar jag på att kl ska bli 8 så att jag kan ta bussen in till "city" och dricka öl vilket jag inte gjort på allt för länge känns det som : )

Imorgon går bussen 12.35, solong karlstad

1 kommentar:

nitadgemenskap sa...

KAFFE KAFFE KAFFE. Vi måste prova dricka MASSOR av kaffe och öl nån gång. Det kan bli spejsat ^^