söndag 11 maj 2008

Gaddning och idag så e det grattis mamma


på Dagen sprang jag runt me della och ble skit lökig. falskhetfalskhet jag älskar tage , kan ju inte flytta dit folk äter sniglar likssom>.<
Senare...
Åkte jag till ödåkra för gaddning , hela jag låg och skakade, fy fan vilken smärta asså.Den e ju inte klar och många av linjherna e skit skakiga men de får man fixa till ^^ (shit ja ska ligga med den smärtan några gånger till ) Och nu ska Danne till spanien så ja kommer få åka dit om 2 veckor och fylla i alla linger igen och om det går bra kan vi börja me färgen.
Men den kommer bli sjukt snygg när den e klar, de e allt jag kan säga.
Sen åkte jag in till max o träffa della KÄRLEK
omfg, idag fyller min mamma 45 och jag vet inte riktigt vad jag ska ge henne så de blir en bukett blommor och så ska ja bjuda på middag någon gång. Då blir hon säkert glad..
Så jag ska fixa mig nu med min ömma sida , och vänta på att tage och tages mamma ska komma med min "nya" tv ^^
YESH slipper förstoringslas nu
Sen e de hem till mamma o käka sjukt god mat och random tårta och stå ut med micke och alla släktinger, men först så ska ja städa min lägenhet för mormor ska komma och kolla -.-
KÄRLEK

Inga kommentarer: