lördag 3 maj 2008

mjau


igår va ju rätt kul : )

jag började me ikea o massa bajs, o målat o skaffat inredning o allt, nu e de fan fint :D sen kom elin.

vi började me alkohol hos mig. kanske inte så livat men jag o jesus klarar allt :D

sen så som vanligt så var jag ju tvungen att springa till bussen för att hinna´ner till gp . (varför har dom 20) som vanligt kollar dom inte på ens fina leg :P HA!
sen så vandrade vi till stekan. där träffa jag pade och btw. tnx för biran. mjau
konstigt nog va ju alex också där och tycker lite synd om hans öra(6) nöjd jag e . .
sen så skulle jag o elin ta bussen, men ja vi missade allihopa så felix var så snäll att han åkte taxi med oss hem. så ja kunde tåla att höra hans snarkningar inatt : )

nu ska typ min hyresvärd komma och så ska typ min mamma också komma... ska fixa me allt slarvfelsbajs.
sen får man se vad som händer.
förlåt mollberg att jag inte jobba, men fan va ont jag har i kroppen. ja känner mig som en stel opererad mammut ^^

Inga kommentarer: