tisdag 27 maj 2008

tagetagetage alkohol

idag var ännu en dag, det började med att jaf var i skolan, woho vad ja e duktig. Sen gick ja ner till stan o ringde som en galning efter della men hon svara inte ^^ , men när jag väl fick tag i mina vänner så möttes vi på vegeriet, sen var det bänkarna, chai latte <33
sen slingade jag dellas hår, måste bara säga DELLA DU E SöT I SNOPP MÖSSA.

sen fick jag ett oväntat samtal, det slutade med laröd och så fick ja lite skumpa, tage nöjd...
men imorgon e en ny dag, det är min första riktiga dag på jobbet och shit ja e faktiskt närvös, ja börjar kl 15.00 , OMFG,
imrogon e också min o dellas yoyo dag , o som della sa så e elin så gangsta så hon inte behöver keps ;)

1 kommentar:

della sa...

yoyo bitch !
fy satan i det vad vi är snygga (: vi har SÅ snygga kepsar ^^ thx alex typ. men ja sluta jobba nu o lek med mig igen !