lördag 10 maj 2008

för att nemi e tjock och jag e schizofren

igår flyttade vi våra jättestora fester till gantofta ^^
vi skulle vara så smarta att se till att få is kall bira och de kan ja fan säga att de blev, in i frysen, några timmar senare så var alla helt frusna, ÖL FRYSER, så nu har jag lärt mig det också. .

sen så blev de tivvan och jag vetefan varför men dom har börjat med band, jävla tabbe >.<
men men , ska börja samla på dom ^^ sjukt stimm
som vanligt träffa ja min trogna tivoli vän felix där. han va as stimm sen så började hans humör följa livshorisonten ^^ MOHAHAH
runt 3 så stängde tivoli som planerat och jag o della o elin vandrade hem till mig nyktra som vi höll på att bli allihopa : /
fick med mig elins cykel och så dagens HD

seg start i morse, vaknade av att della gick , hoppas hon ringer sen<3
när även elin hade gått så fick ja gå ner till spelmannen för att köpa cigg för mina ligger i dellas väska .
sen så gjorde ja frukost o nu e jag hyper utav kaffe . .
ska ut o mysa på balkongen o njuta av vädret och visa upp mig för mina grannar ;D
sen så vet jag nog inte riktigt vad som händer. Men de ja hällst hade velat e att danne hade tid så han kunde gadda mej idag, DÅ HADE TAGE VATT GLAD!
men mjau på er babes.

Inga kommentarer: