söndag 25 maj 2008

schlager och vodka

precis som många andra fina hälger så innehöll även denna en massa alkohol, hej min kära vodka.
Fredagen var precis som vanligt, satt hemma hos mig och blev aldeles för fulla och sprang ner till bussen och tog en trip in på tivoli och denna gången även stekan.

Träffade alex och stimmade, På vägen hem så hittade vi en kundvagn vid hampan och ja, den fick jag åka i upp till max, där vi hade en paus för att inskaffa litre fylle saker och en massa cola. Sen var det denna underbara dag vi insåg att bageriet hade öppet kl 4 så vi stamplade in där och köper en ostfranskaMUMMS. Numera står kundvagnen i min garderob ;D

LÖRDAGEN var inte så mycket sämre den ihäller, Svenska som vi måste vara så var det alkohol och eurovision, ursursurs, inte igen, det blir bara mer och mer patetiskt för varje år som går, tycker det e helt värdelöst, men allt blir väll bättre med lite alkohol.
Sen när della gick så satt vi o blev ännu fullare och stack även denna dag ner till tivióli men ja, allt kan inte vara lyckat vartända gång, så när vi inte fick vara kvar längre gick jag på och elin på skattjackt och hittade en flagga lite tejp ett nytt ölglas så vi var rätt så nöjda, haha, och även denna dag gjorde vi ett litet stopp på bageriet.
Vi ska göra en ny rutt att gå hem, vi måste ju få med oss dagens tidning samtidigt som vi inskaffar bröd ^^

men nu så e det softa ett tag sen ska jag hem till min mamma, det är ju ändå mors dag så ska dit och äta en massa god mat, mumma
käääälek

Inga kommentarer: