torsdag 29 maj 2008

hej jag e envis har ett ögonbryn och kan inte svenska

hej aggresiva turkar, folk som inte kan svenska hej vi ska köpa allt som är på extrapris, skit samma om vi ska andvända de eller ej, de e billigt, och till stist hej tanten som säger "jag har haft och göra med sådana innan, typ pötte på tant 98

idag var första dagen på jobbet, shit va strssigt, på morgonen hade folk köat i 2 timmar (palla va där 5 på morgonen) sen hade dom haft bråk, typ öhhhh detta e en matbutik o inte en maiden konsert .
Sen när de var som värst vara de 2 timmars kö .
jag var rätt duktig, ja sa att jag kunde jobba kvar, de ångrar ja nåstan, istället för 1 timme, så blev de 2 ., så ja kom hem runt 12 där nån gång, BLÖ URS VA TRÖTT JAG E, så ska snart lägga mig o sova, ska bara fixa mat ,

imrogon e de bal, då ska ja kolla på alla uppsnufsade männskor, dricka bira o fotografera allt :D
mjau babes

Inga kommentarer: