måndag 12 maj 2008

PIGGELIN

idag har jag ätigt massa pigelin, och invigt espresso house med typ en skit god macka, MUMS!
sen så gick vi upp till um, jävla äckliga gubbe. sen så mys på petter, btw alex, HAHAHHAHAHAHA!

Men det roliga är att della ska gadda sej imorgon, typ WOW äntligen :D så ska springa o kolla på henne :D
Bestämde även vad jag ska göra. Ja ska ju göra klart den som jag håller på med men ska göra leopardfläckar som går ifrån nacken ner på högra axlen , sjukt snyggt ^^ så de e väll ner till house of pain när man får pengar.
Jag har ju också bestämtatt göra röd svarta stjärnor på andra sidan midjan, men kan ju bli klar med ena sidan först känns de som..

Men nu ska jag kolla på scrubs för det tycker jag e kul, och sen sova o lyssna på min feta katt. Det är vid sådana tillfällen man önskar att var döv.

MJAU

Inga kommentarer: