söndag 18 maj 2008

lördagkväll

AJ VÅRAN NACKE,
jag och elin e kvar, vi sitter är i röran av min lägenhet. Jag tror nacken e värre än baksmällan. Men kul var det ^^

Vi började hos mig och masssa alkohol och sen så dök helt plötsligt en väldigt full felix upp som vi lät somna på min balkong, sen så gick vi vidare till Malmögatan 8c :P vetefan vem som bodde där men de va iallafall guitar hero :D
Så allsång med våra fina stämmor på bussen, sommar och sol och en doft av kaprifol :P

När vi väl va i stan så hade vi sjukt kul :) träffa alex o stack till stekan HEJ PYRAMID HAHA....
Sen va det tivoli och sjukt mycket stimm , särskilt jag elin och rage ;) kärlek tage.
Sen vandrade våran snygga trio hem, lagade lite mat och nu känns det som att det är dags att ta sats upp ur soffan och städa nu ^^
Men jag tror att jag e aldeles för seg :P


det känns som en uttjatad diskussion men vart går de

Inga kommentarer: