onsdag 14 maj 2008

MAX


en vanlig dag med lagom soligt väder, blåste dock lite kallt men de e ju sånt som alltid e i denna jävla stad, men ska inte klaga för mycket på de


var ju i skolan så duktig som ja e. HEJ IG I MATTE B lite smått besviken på mig själv me tanke på att detta e andra gången men shit hapends likssom

Sen en promenad ner till stan där jag träffa tudor och vandrade till house of pain, där della gadda sig och jag fick min hand krossad. Men de gör inget får ju offra sig för en god sak ;D


Ännu mer mys på pettes me kebab MJAU och massa ego bilder o fick me ett par tudor också i omklädningsrummet MOHAHHA,
sen skulle della jobba så jag gjorde henne sälskap, lekte me felix ett tag, men satt praktiskt taget på max från halv 5 till halv 1 . Stimm me tage e alltid kul grrr

Nu e jag hemma och min katt e galen, älskar henne ändå



ibland förstår jag fan inte


Inga kommentarer: